Марафон «Перша сотня 2014»

Група людей, які їдуть на задній частині велосипеда

Напишу шось трохи про марафон. Якшо коротко, то дуже сподобалось. Проїхав за 3:58 чи 3:59. Точного часу не знаю, бо протоколи ше не опрацювали. На фініші мені сказали, шо ± хвилина до чотирьох годин залишалась. Ше сказали відставання від лідера і час лідера, можна було додати і отримати свій точний час, але я тут же їх забув. А більше відволікати організаторів не хотів, бо вони там мали купу роботи з протоколами і засіканням часу фінішуючих. Можу хіба шо порівнятись з минулорічним протоколом, там чуть менше чотирьох годин — це десь 50-55 місце. Мені якось так і сказали. Дуже чекаю на протокол. Вже є протокол — мій час 3:59:08, відставання від лідера 1:04:00, середня по всьому маршруту 24.96 км/год. Якраз в’їхав у 4 години, а це і було метою. Тобто тим, як проїхав, я задоволений. Ше сподобалась організація. Було прикольно. Це якшо коротко. Якшо довше, то далі є трохи тексту, і не моїх фотографій та відео.

Реєстрація була на пл. Ринок. Зареєструвалось під 250 людей, якось так.

Група людей, що йдуть по вулиці

Група людей, що верхи на велосипедах на міській вулиці

Власне реєстрація:

Група людей, що стоять поруч з велосипедом

На реєстрації давали табличку з номером, хомути, щоб причепити її до ровера, талончик на їжу на фініші, круту наліпку з населеними пунктами і кілометражем, і може шось ше забув. Наліпку можна було наклеїти зверху на трубу рами, і на ходу орієнтуватись, скільки ти вже проїхав. Мені це було дуже актуально, бо на велокомп’ютері відпала кнопка, і я міг дивитись тільки час поїздки, а пробіг ні.

Супровід ДАІ. До місця старту колона була суцільна, тому вони супроводжували типу як всю колону, а після старту їхали біля групи лідерів.

Група людей, які йдуть вниз по тротуару поруч з автомобілем

Мотодопомога. Вони супроводжували нас до місця старту, зупиняли машини на перехрестях, щоб ті не вклинювались у колону, і так далі.

Група людей на мотоциклі перед будівлею

Група людей на тротуарі поруч з мотоциклом

Багато-багато всіх:

Група людей, що верхи на велосипедах на міській вулиці

Група людей, що йдуть перед натовпом

Парад на старт:

Приїхали на місце старту. Всі зразу пішли підливати дерева, шоб під час марафону по-мінімуму зупинятись. Тут стояли хвилин з 5. Я мав з їжі три снікерси і два банани, з’їв перший снікерс.

Старт.

Група людей, які їдуть на задній частині велосипеда

На старті секунд 10 навколо тебе чути постійне клацання, всі вщіпаються в педалі :)

Щоб вкластись в 4 години, я спланував їхати маршрут так:

• до першого контрольного пункту (30 км) їхати з середньою не менше 30 км/год, відповідно доїхати туди не більше, ніж за годину;
  • там кілька хвилин відпочити;
  • до наступного КП (80 км) їхати з середньою не менше 25 км/год, приїхати туди не пізніше, ніж через 3 години після старту;
  • там ше відпочити, хвилин 10-15;
  • останні 20 км їхати з середньою не менше 20 км/год, фінішувати менше, ніж за 4 години

Стартував десь в середині пелетону, там всі їхали десь 20 км/год, тому я зразу почав набирати швидкість, обігнав трохи людей, пелетон потрохи поділився на групи по швидкостях, і я поїхав у великій групі з середньою швидкістю 33-35.

Всі валять.

Чоловік їде на велосипеді по грунтовій дорозі

Ех ці репортери, ніколи не дають спокою.

Чоловік їде на велосипеді збоку дороги

Було трохи людей, які не реєструвались, а їхали просто так. Як от цей чувак без шолома.

Група людей, які їдуть на задній частині велосипеда

Група лідерів. Це там не затор, а машини супроводу.

Перші 30 км, поки я їхав у великій групі (людей з 20), біля нас теж була машина супроводу. Коли в когось були технічні проблеми, наприклад, пробивав колесо, вони зупинялись і допомагали.

До першого КП наша група доїхала ± за 55 хвилини, тобто середня на цьому відрізку була ~33 км/год. Тут залізна частина нашої групи, кілька мужиків, зовсім не зупиняючись, поїхали далі, я зупинився, взяв батончик, більшість, хто брав, зразу їхали далі, трохи людей залишились відпочивати. Я не хотів втрачати свою групу, тому теж зразу поїхав. Тепер я їхав в меншій групці, десь 5 людей. Деколи ми когось обганяли, хтось підсідав до нас, хтось відставав, виривався і тд.

Мені дуже сподобалось їхати в групі, на колесі одне в одного. Їде кілька людей, всі незнайомі, але їдуть як команда, спершу тебе тягнуть, потім ти тягнеш всіх за собою, і так далі. Коли їдеш за кимось, довіряєш йому, коли їдеш попереду, відчуваєш відповідальність за решту. Дуже крутий дух.

Якийсь час ми їхали так само з середньою 30 км/год, а потім я трохи відстав від групи, і вже не зміг їх наздогнати. Самому їхати набагато важче. Якийсь час повільно, відпочиваючи, їхав, і чекав, поки мене наздожене попередня група, далі їхав з ними, десь 25-27 км/год.

Коли нашу групу переганяла інша, навіть якщо це було лише двоє людей, я зразу пересідав на колесо до них, і їхав вже з ними.

Довгий час я їхав з чуваком на білому підвісі Giant і дівчиною на червоному шосері Specialized. До речі, прикольно, коли попереду в групі їде шосер, бо вони найкраще стараються об’їжджати ями :)

Ше було таке, коли група, в якій я їхав, їхала надто повільно, не за моїм планом, тоді я виїжджав вперед і розганяв групу до потрібної швидкості. Раз чи два так наздоганяв передню групу і скріплював дві групи разом. Теж подобалось, бо всі вдячні.

На кожному великому перехресті стояли ДАІ, які перекривали рух, коли проїжджали велосипедисти. Біля Страдчу треба було повернути наліво на трасу М-10, і там я якраз їхав без групи, сам, то даівці здалеку мене побачили, зупинили рух в обидва боки на М-10, і помахали, щоб я проїжджав. Машини чекають, а я велично їду :). Подякував даівцям жестом, вони відповіли, дуже круто, аж додало духу.

Першу половину маршруту я проїхав за годину і 42 хвилини. Тобто на перших 50 км середня швидкість була 29.5 км/год, непогано.

Десь на кілометрі 60-му чи 70-му я впав. Всі щільно їхали одне в одного на колесі, і дівчина, друга в рядочку, зачепила чувака попереду, втратила рівновагу, впала, всі позаду завалились теж. Я був в тукліпсах, тому впав на неї і ше кілька секунд ніяк не міг встати. Всі цілі, але на цьому падінні я кілька хвилин втратив.

Їв потрошки, і лише батончики. Вони лежали в наплічнику в бічній кишені, і їх зручно було дістати і їсти на ходу. А банани лежали так, шо аби витягнути їх, треба було скидати наплічник, а це на ходу незручно. Але батончиків вистачало, надкусив, за кілька кілометрів запив водою, за кілька кілометрів ше раз надкусив.

З часу ознайомчого виїзду, який був тиждень тому, на маршрут нанесли трохи нової розмітки, кращої і більш помітної. Видно, шо організатори старались.

Друге КП було на 80-му кілометрі. Там я все-таки зупинився, мені долили води у флягу, дали їжі, я з’їв один банан, потім залився редбулом, який теж видавали на цьому КП, і поїхав далі. На КП пробув хвилин 3-4. Редбул справді вставляє, додає енергії, але ненадовго.

Десь незадовго після цього, якшо я нічого не плутаю, я знову наздогнав того самого чувака на білому Giant і дівчину на червоному Specialized. А може це ше до КП було. З ними ше кілька людей їхало. Потім дівчина відстала. А вже на фініші виявилось, шо вона десь впала, і досить серйозно, отримала струс, її везли швидкою.

В гарному лісі між 80 і 90 кілометром маршруту я їхав сам, а потім наздогнав чувака під номером 38, на якомусь гібриді, може Focus, не пам’ятаю вже. Трохи говорили. Далі я відірвався і знову їхав сам. Перед «гірським фінішем» наздогнав ше двох хлопців. З одним із них я їхав в групі ше перед першим КП. Знов трошки говорили. Так разом і доїхали до фінішу, але з нас трьох я вирвався першим :P

Останні 500 метрів це було капець як важко. За моїм комп’ютером я фінішував за 3:54. Але там сказали, що приблизно 3:58-3:59. І приблизно 55-те місце. Ну буде видно в протоколі. Дуже дивно, шо мій час не співпадає з їхнім. Час в протоколі — 3:59:08, 53-тє місце.

На фініші було гарно, всі тебе люблять і вітають, хоч ти і ніякий не переможець, але тут кажуть «програє тільки той, хто не їде». Дали медальку і магнітик з котами-мотиваторами:

Рука тримає стільниковий телефон

А так фінішував лідер. Час лідера шось трохи менше трьох годин.

Група людей, які їдуть на задній частині велосипеда

Після фінішу всі накидаються на їжу:

Група людей, що стоять перед натовпом позує для камери

Агрегат після фінішу:

Велосипед, припаркований на узбіччі дороги

Далі всі їли, відпочивали, тусили, говорили. Десь в годині п’ятій було нагородження переможців.

Тепер якісь висновки.

Організацією я задоволений дуже, все гарно. Тільки шкода, шо не було їжі в тюбиках :). Машини підтримки, перекриття перехресть, ДАІ, швидка, Мотодопомога, КП, фініш, все було дуже круто.

Собою я теж задоволений, бо в 4 години все-таки вклався, незважаючи на ногу. Але можна було би і швидше. Бували моменти, коли я їхав в парі з кимось, їхав повільніше, ніж міг би, але не хотів гнати, щоб напарник не лишався сам. Ну і самому теж трохи не хотілось лишатись самому. Якби я не задумувався про таке і їхав би зі всіх сил, і ше якби не те падіння, то на хвилин 10 раніше точно приїхав би.

Ровером я задоволений, тільки треба нормально відрегулювати перекидки. Деколи перемикався з другого чи третього разу. Тукліпси дають ефект, крутити педалі легше + ноги не злітають, але хочу контакти. Ше подумав, шо було би зручно їхати у велошортах — бо за 100 км сідло мене втомило :). Кілька разів вставав і по кілька секунд їхав стоячи.

Про їжу. Вдома я бахнув рису. Потім перед стартом з’їв снікерс. На ходу з’їв ше два снікерси, два Lion'и, видані на КП. Під час зупинки на другому КП з’їв банан і редбул. Крім того за весь час випив десь літру води, всього лиш, але це завдяки прохолодній погоді. Їжі мало не було.

Погодою я не задоволений. Дощ, холодно, мокро, сильний вітер, який чомусь завжди був або зустрічний, або зустрічно-боковий, і ні разу попутний. Приїжджаєш на фініш весь мокрий, ноги мокрі, там мерзнеш, а потім ше додому 20 км пиляти, брр. Ну але шо погоді зробиш.

Мета наступного року — проїхати менше, ніж за 3 з половиною години. А може й ше підніму планку до того часу :)